Contactformulier

Klantenservice

Ma / Vrij
Zaterdag
Zondag

07:00 - 18.00
08:00 - 18:00
12:00 - 17:00

Adres

Bouwmatron BV
Telefoon: (023) 2306034
E-mail: info@bouwmatron.nl

Help ons mee
om te verbeteren

Een tip om Bouwmatron nog beter te maken? Mail ons!





Veel gestelde vragen

externalId=bouwmatron-klantenservice-1.2.2.2.2.1&filter[active]=1

Betaal ik direct aan Bouwmatron?

Nee, wanneer jij jouw geselecteerde bouwmaterialen ophaalt, betaal je rechtstreeks bij de groothandel.

Zijn de bouwmaterialen via Bouwmatron goedkoper dan bij een bouwmarkt?

Veel producten die worden aangeboden via Bouwmatron, zijn zelfs met een Free account goedkoper dan bij een bouwmarkt.
Vaak gaat het ook om andere kwaliteit.

Waarom zijn sommige producten goedkoper bij de bouwmarkt?

Wanneer je ziet dat producten in de bouwmarkt goedkoper zijn, gaat het niet altijd om dezelfde kwaliteit als bij de groothandel.

Hoe krijg ik korting via Bouwmatron?

Met een Premium of Professional account krijg jij hoge kortingen via Bouwmatron, zonder te vragen.
Een Premium account kost €9,99 per maand en stopt automatisch.
Een Professional account kost €9,99 per jaar en stopt automatisch.

Je betaalt dus alleen voor de maand of jaar waarin je daadwerkelijk bouwmaterialen wilt bestellen.
Heb jij een KvK nummer die bouw gerelateerd is dan krijg je een professional account.
Klik hier om je aan te melden.

Hoe weet ik welke locaties bij mij in de buurt zijn aangesloten?

Via de ‘Locatie’-pagina of met de app ontdek je welke locaties bij Bouwmatron zijn aangesloten.
Dat wil echter niet zeggen dat je alle producten bij deze locatie kunt aanschaffen.
Wanneer je naar de ‘Producten’-pagina gaat, vinkt je de productcategorie en het product naar keuze aan.
Na het invullen van jouw postcode en plaatsnaam, laten wij de locaties zien waar het desbetreffende product meestal beschikbaar is.

Waar kan ik een klacht indienen als ik niet tevreden ben over de producten die ik heb afgehaald.

Bouwmatron is niet verantwoordelijk voor klachten rondom de aangeschafte producten.
Klachten kan je rechtstreeks indienen bij de locatie waar je het product hebt aangeschaft.

Is het ook mogelijk om op rekening te halen?

Helaas is het nu nog niet mogelijk om op rekening te halen via Bouwmatron.

Waarom moet ik mijn persoonlijke gegevens invoeren?

Om aankopen te doen bij de groothandel, is het verplicht om een account aan te maken bij Bouwmatron.
Zodat wij kunnen reguleren onder welk percentage van hun omzet particulieren toegang kunnen krijgen.

Tijdens Corona is het helaas voor particulieren zonder KvK nummer niet mogelijk om toegang te krijgen via Bouwmatron.!

Ik ben zakelijk en wil de btw aftrekken kan dat?

Ja dat kan, zolang je de factuur maar met jouw pinpas betaald.

Let wel op dat ze je naam vermelden op facturen boven de €100,=